En text till dig min kära vän.

Lyssna på den här låten medans ni läser.


För det första vill jag skriva att du är den underbaraste vän man kan tänka sig, du har allt det där man vill att en bra vän ska ha. Du får mig att le varje gång vi träffas och du är den som får mig att må bra.
När man är med dig får man vara sig själv, man vet att man kan göra bort sig, för det enda vi går om någon gör något pinsamt så skrattar vi bara. Kommer du ihåg den gången vi va och skulle baka muffins och degen blev konstig och istället för att grädda muffinsarna så gick vi ut och kleta på degen på kottar och kastade dom på rutschkane-huset. Minnen kallas det!
Vi har så himla många minnen så att det inte ens går att räkna dom, och du, det måste bli ännu fler.
Det här är kanske bara en tiondel av alla text jag skulle kunna sitta och skriva om dig. Jag skulle kunna skriva en bok, om just dig. Om allt du kan, allt du vill, allt du är. Du är en bra bästa vän.
Du är den som finns där när jag mår dåligt. Du är den som får mig på benen om jag ramlar. Du är den som får mig att bli glad om jag är ledsen.
Om du har det svårt eller behöver någon att prata med så ska du veta att jag bara finns ett telefonsamtal bort.

Du är utomordentligt förbaskaskat fruktansvärt jävla bästa vän! :love:




Kommentarer
Postat av: Rebecca Andersson

ÄLSKAR DIIIIG! <3

2011-07-01 @ 09:43:07
Postat av: lovisa

fin desigN:)

2011-07-01 @ 10:36:39
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: yo

seriös, hur kan man var så bra på att göra design!:O

2011-07-04 @ 23:13:22
URL: http://yosirinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0