God Morgon!

(P.S. Tidsinställt inlägg, men jag försöker skriva som om det inte vore det. D.S.)

God Morgon! Vaknade ungefär nyss, idag blir det hemfärd från Hälsingland :'( Kommer sakna det så mycket, men jag hoppas vi kan åka hit igen någon mer gång och stanna längre. Nu var vi ju typ bara här i två dagar *tumme ner*

Jag har haft det bra här uppe, har jobbat och solat. Men jag har faktiskt saknat örbyhus också.
Jag har mest saknat Saldie, alla mina fina kompisar och datorn.. HJÄÄLP! tre dagar utan dator är ju rekord :O

Nej, nu ska jag äta frulle. Ni får ha det bäst!

Ikväll blir bloggen normal igen, jag är hemma och kommer updatera vanligt. Inga tidsinställda :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0