Kvällsdopp i sommarsol

Igår kväll bestämde vi oss för att rida ner till stenbrottet för att bada med hästarna, och jag kan säga att vi badade verkligen. Vi som red var jag, Kajsa, AC och Erica. Vi skrittade och travade lite ner barbacka till stebrottet och det var sjukt härligt, förutom alla myggor och flugor.. men jag såg faktiskt ingen broms och det är ju bara ren tur!

När vi kom dit så stod polisen där.. haha, undra vad alla andra ungdomar har hittat på nudå? Vad annars är polisen där för?

Erica berättade att hennes ungponny Gullan älskar vatten och att bada, men när vi kom dit så vågade hon inte bada om inte Erica gick före, så hon badade mest av alla kan man ju säga. Första gången jag badar med hästar, och det var sjukt härligt! När dom började simma så kändes det som om dom höll på att drunkna för att dom typ sjönk ner, speciellt lilla tjocka Saldie med en som väger rätt mycket på ryggen. Men hon klarade det, och hon tyckte att det var kul också! :D Allt dedär måste göras om, lungt!

Nej, nu måste jag gå och packa vidare så allt det är klart. Sen ska jag plocka ur och i diskmaskinen. Sen blire att skriva fler tidsinställda inlägg. Ni måste ju överleva! :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Var det kallt i vattnet? :)

2011-07-01 @ 13:46:45
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/
Postat av: svea-karin

vad mysigt det låter. :)

2011-07-15 @ 05:14:42
URL: http://karinmattson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0