olika bloggar

Nu tänkte jag "skriva" ett inlägg om alla bloggar jag läser/följer och varför jag gör det, enjoy dudes!

Ni får gärna ge förslag på andra bloggar som ni tycker är intressanta, eller om ni har en blogg som jag kan kolla in, skadar ju inte att läsa någons blogg. Ni läser ju faktiskt min, så man kan ju vara snäll tillbaka :)


Dressyrmupparna
- Jag följer Dressyrmupparnas blogg för att dom rider fantastiskt bra + dom skriver intressanta inlägg + dom har en bra uppdatering = många som vill läsa deras blogg.
Sen tycker jag att en sak med dom och deras blogg är coolt. Tänk att för ett år sedan så var dom två tjejer som startade en blogg för kul skull. Men nu är dom sveriges största hästblogg. Helt fantastiskt att det kan bli så på ett år!
En riktigt bra blogg, med mycket bra, intressant och roligt innehåll. Helt klart se och läsvärdig blogg!

Amanda Engman
- Jag läser Amandas blogg för att hon fotar bra, hon har en sjukligt fin foderponny som hoppar gudomligt och hon har en fin bloggdesign. En sak som jag länge har tyckt är jobbigt och irriterande med hennes blogg är att hon skriver ganska barnsliga saker och vissa hela inlägg. Ändrar du på det och skriver mer seriöst så kommer du få mer läsare tror jag :)

Linda Enarsson
- Jag läser Lindas blogg för att hon är en duktig fotograf och har en fin bloggdesign. Det enda dåliga med hennes blogg är att hon inte har världens bästa uppdatering, sen också skulle hon kunna skriva lite lite lite mer intressanta inlägg. Bättre uppdatering och intressantare inlägg resulterar med mycket fler läsare!

Sådär, det är dom dagliga bloggarna jag läser. Sen kan jag ju alltid kika in på andra bloggar lite då och då. Men inte lika ofta som dom jag läser dagligen :)


Kommentarer
Postat av: linnea

sv : hehe tack så mycket :D

2011-07-01 @ 11:47:43
URL: http://mittponnyliv.blogg.'
Postat av: Cecilia

Om du läser min blogg så kommer du att se att du har vunnit tävlingen om ett gästinlägg...

2011-07-01 @ 13:11:07
URL: http://davyeenponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0