Tillbaka!

Okej, nu är jag tillbaka igen! Har varit skönt med en liten bloggpaus och inte behöva tänka på att uppdatera något, bara varit hemma och vart i stallet, bara chillat helt enkelt! :)

Oj, jag har mycket att berätta om. Men om jag gör såhär, jag skriver om varje sak i ett inlägg så blir det inte så mycket i ett. Blir det bra? Äsch, skit samma, nu gör jag så ;)
Jag håller faktiskt på med en ny och fräschare design + en ny namnlogga som jag ska ha efter alla inlägg, den andra som ni kanske inte visste var bara tillfällig. Så nu kommer det att bli en somrig och snygg design (hoppas jag) :D


Kommentarer
Postat av: Josefine

SV; Det stämmer, jag har gjort ganska många till andra. Jag gör inte längre gratis då det tar sådan tid, möjligtvis säljer jag.

2011-07-09 @ 18:41:53
URL: http://everythingbyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0