dedär med rubriker, ja..

Jag kommer inte på en lämplig rubrik, så det fick bli vad det blev.

Kom precis hem från stallet, som vanligt då. Jag red på Saldie en stund, motionerade henne barbacka på banan med lite trav och skritt i olika ridvägar som volter, volt tillbaka, snett igenom, rätt igenom, halvt igenom o.s.v.
Hon var riktigt duktig, och i slutet kunde hon gå i form med rätt långa tyglar.. besta hest!
Ridpasset gick bra, men jag red ju inte så lång tid, då det är så varmt och hon hoppade i förrgår och red hårt igår. Men det gick bra ändå! :)

Imorgon ska jag, AC och Kajsa ut till Stenbrottet och bada med hästarna.. det ska bli rooligt :D

Nu ska jag bläddra vidare på tv-dosan och se om det finns något bra att kolla på. Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0