Bosse och Lotta!

Idag åkte jag med mina tre småsyskon och pappa till ett ställe utanför Östhammar som heter Kallerö. Där kan man bada och fiska.. men vi åkte dit för att fiska. Med mycket tålamod och en burk räkor så fick vi, eller rättare sagt JAG napp TVÅ HELA GÅNGER på ca.. hmm.. 3-4 timmar. Två små fiskar som var max 5cm långa och dom hette något konstigt som jag inte minns vad, men namn fick dom allt. Dom fick heta Bosse och Lotta :) Fina fisken de ;)

Sitter och funderar på vad jag ska skriva för inlägg. Kommer inte på något..
Ni kanske kan hjälpa mig? Snälla! Skriv vad du tycker är intressant, vad som helst! Måste hålla bloggen på stadiga ben vettni'! Skriv, nu! :D


Kommentarer
Postat av: Fotografamandi

Sv: nej hon är inte fet på det sättet, skrev så bara för det lär gulligt :D hon är perfekt i hullet :) men är uppsvälld som en ballong på ovansidan av magen typ hahah XD

Rid mycket helt enkelt, två gånger om dagen och kanske en promenad oxå? Då får ju hästen vara borta från maten mer + röra på sig :)

2011-06-27 @ 10:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0