En avramling senare..

Det blev bara ett ridpass idag, inte två. Jag kan nog berätta varför.
Först så hämtade jag henne från hagen, fixade iordning henne och så gjorde jag även små knoppar! Hihi.. dom var inte fina kan jag säga. Hon har för lång och tjock man, och jag vill inte klippa den så som jag vill heller, det är ju trotts allt inte min häst.

Jag tänkte rida barbacka, och så fick det bli. Jag skrittade fram några varv och "kände" på henne, hon kändes väldigt ivrig, spänd och busig. Jag travade kort trav en stund men hon bara tog tag i bettet och lyssnade ingenting, och så smart som jag är så tänker jag "Hon kanske blir tröttare om jag galopperar några varv.." så jag tog tag i henne och började galoppera. Hon drog upp huvudet och jag tappade balansen och ramlade av. Där låg jag helt livlös och var nära döden.. ehehe..
Lite överdrivet kanske? Nej ni, jag gjorde som tur va bara illa svanskotan och mitt pekfinger, har nog stukat fingret och svanskotan är det ingen fara med. Bara öm.

Imorgon ska jag bort och då blir det också bara ett ridpass, men på onsdag ska jag rida två pass, tänkte hoppa lite och tänker fråga om nån kanske vill rida ut. Vi får se :)

Ni får ha det bra nu, så fortsätt att kommentera och besök :D Blir bara gladare för varje gång jag loggar in och ser den vackra statistiken, fortsätt såhär! Ni är f*n guldvärda allihopa :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0