Ett skepp kommer lastat med..

.. jordgubbar och grädde!

Oj.. oj! Kom precis hem från Mormor där vi har firat henne som fyllde år, ärligt talat vet jag inte hur många år hon fyllde, men grattis iaf! :)
Vi åt först sallad, sen blev det fika. Jordgubbar och grädde, mums! Super gott nu när man inte har ätit det på länge, man får absolut inte nöta på jordgubbar och äta det mycket, får då är det inte gott tillslut. Men nu var det gott :)

Jag kom på nyss att jag har glömt att ladda upp bilderna från dagen när Alva och Lina var med till stallet och fotade mig och Saldie. Dom kommer att komma upp efter det här inlägget. Men hon laddade inte upp så många, eftersom alla blev inte så bra. Men ni får ett par stycken! ;)

Nu sitter jag och kollar på söta ponnysar på hastnet, och ridutrustning på olika hästbutiker på nätet. Hittar fina saker som jag tycker om, tills jag kollar på priset och hellre klickar bort och kollar på något annat.. fysatan vad allt ska vara dyrt nuförtiden! Usch, jag vill ha ett par ridbyxor som det står "John Whitaker" på på sidan av låret. Men kommer aldrig få dom, då dom kostar 800kr. Mamma gillar inte att slösa så "mkt" pengar på ett par ridbyxor, när det finns billigare på t.ex. Hööks.

Juste, jag var uppe och red idag också, men jag skriver om det i ett annat inlägg så slipper det här inte bli så långt :)


Kommentarer
Postat av: Felicia

hejsan! förlåt för spammandet men det skulle vara snällt om du ville rösta 5 stjärnor på några av mina klänningar här ---> http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=78j695RZHlFW782htamM2Iqc4gy4kbgeWFZU9osDOxZKsOrcmRod#Gallery

2011-06-22 @ 22:42:17
URL: http://feliciahugosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0