Hata bussar.

Ohyes.. jag hatar busstabellerna! När vi skulle åka till stan så stämde inget, och när vi skulle hem så stämde inget.. IGEN!

Ditvägen/hemvägen: Jag var helt klar och var påväg ner till busshållsplatsen och vänta in bussen kl. 11.15. Jag satt och väntade i en halvtimme och den kom aldrig, så jag smsade till Agnes och sa att vi får ta tåget istället så vi slipper allt krångel. Agnes kom till Ö-hus och vi drog in till stan med kvart-i-tolv tåget.
Vi var inne i stan tills klockan kvart i fem ungefär, sen gick vi till stationen (Jag kan skriva sen vad jag köpte o.s.v.). När vid kom fram till rätt hållplats så satt vi oss ner och väntade på bussen som tydligen skulle komma klockan fem, prick. Men vi väntade.. och väntade.. och väntade i ungefär TVÅ TIMMAR!!? Men ingen buss kom.

När en annan buss kom så frågade vi honom om han visste om buss 814 skulle komma, men den skulle tydligen inte komma.. och där rök mitt tålamod. Vi tog tåget hem istället, och jag svettades som en griiis.

Från och med nu ska jag aldrig åka buss om jag inte vet att bussen ska komma. Punkt slut.



Jo, jag köpte en söt bikini från stadium. En blårandig med matchande bikinitrosor till.
Sen så köpte jag ett "pösigt" linne från New Yorker, det står I ♥ DOWN TOWN på de, sweet. Det stod mellan linnet och en t-shirt med USAs flagga på, men linnet var billigare så det fick följa med mig hem :)
Plånboken blev lite glad iaf.


Imorgon (och på onsdag) så ska jag rida Saldie, ska bli kul! Hoppas jag kan hoppa lite hinder.. vi får se vad som händer ;)

Nu ska jag dra, hejdå ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv. aa fast med andra bilder;)

2011-06-06 @ 21:26:52
URL: http://elinskramar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0