Hejsan hoppsan Lillebror!

Oj oj.. nu har jag inte uppdaterat på EN HEL DAG! Men jag har haft lite fullt upp.. gått i skolan, badat, varit med kompisar o.s.v. :)

Nu under sommarlovet kommer bloggen ligga lite lägre, lite mindre uppdatering o.s.v. Anledningen till detta är att jag kommer att ha så fullt upp att leva livet tills höstterminen, lovar att hålla den på benen, men lite mindre inlägg kanske :)

Idag har jag stekt på badet, blivit lite brunare och haft de kul som sjutton! Tack för dagen Johanna, Becca, Lina, Alva och Josse. Förresten, tack för pengarna förresten Jusefiiiinee! 50 spänn bara sådär.. thx ♥

Nu ska jag fixa Linas bloggdesign, hejdå ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv- åttligt brun ? vad är det? hihiih <3

2011-06-07 @ 19:20:38
Postat av: Lina

Ebba kan du länka mig? :D

2011-06-07 @ 19:22:39
URL: http://linanfotar.blogg.se/
Postat av: Lina

sv- Nu fattar jag, jag är juu lite som jag är :D

Tack Ebba :D

2011-06-07 @ 19:50:06
URL: http://linanfotar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0