here i come..

.. HÄLSINGLAND! :D

Åååh, världens mysigaste ställe att vara på i sverige.. längtar som tusan! Jag åker imorgon (på fredag) och kommer hem på söndag (n) Vill vara där längre men mamma jobbar så hon måste hem.
Det betyder att jag lovar att göra massa tidsinställda inlägg, jag lovar! Då får ni pressa om vad jag ska skriva om, annars blire en bloggpaus på 3-4 dagar. Ni bestämmer, ge mig förslag och ni får kanske ca 10-15 olika inlägg, eller bloggpaus på 3-4 dagar :)

Det kan vara precis alla möjliga förslag, nu tämjer vi på gränserna och gör min blogg till en allt-o-alla blogg för 3 dagar. Ge alla förslag, mellan himmel och jord, jag skriver om allt! :D

Nä, nu vart det här inlägget tråkigt. Så jag publicerar det och skriver ett annat om vad jag gjorde igår :) Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0