Hiss och Diss!


• Snart sommarlov! Fett med najs aassåå ♥

• Sommarplågor.. asbra låtar jag har hittat!

• Tessan, hon är bäst!

• Mina kompisar, fett med fina dom är aassåå!

• Jordgubbar och Gammaldags vaniljglass, bra kombination där ;)

• Solbränna! Nu är jag brun, bara lite kvar.. ^^

• Typ inga kommentareeer.. ni får ta och kommentera mer! Mycket roligare att blogga då ;)

• Sämre statistik, men den kan bli bättre :D

• När man blir solbränd.. inge kul dedär.. prova inte! Rekommenderar solkräm (y)

• Mini-mini-minibloggare som tror dom är något, och tror dom är ungefär likadana som t.ex. Kissie, Dressyrmupparna, osv. Jag kanske hör till den kategorin.. nejrå ;)

• Spöken, dom är läskiga. Inge kul o vara ensam hemma, då kommer dom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0