Hoppträning?

Fick en förfrågan om att vara med på hoppträning kl 19.00 idag. Klart jag vill de, men min plånbok vill nog inte :(
Men jag vill och ska vara med, på ett eller annat sätt!
Kanske kan få ut min månadspeng i förväg, kanske inte. Men jag ska, så jag får fixare sj.

Förresten, glöm inte att skriva frågor i min frågestund. Hihi, fråga massor nudå!

Kan inte skriva mer, har typ inget att berätta. Tappat bloggsuget lite.. men jag lovar att uppdatera så mkt som möjligt. Jag lovar också att inte lägga ner bloggen :)


Kommentarer
Postat av: Louise

Ojoj, ja det var många som hade frågat om frågestund, men nu verkar dom inte vara på hugget längre! Jag ska klura ut ett svar till dessa frågor, som kommer upp inom kort! <3

2011-06-09 @ 21:57:19
URL: http://louiisse.blogg.se/
Postat av: Lina

Kan du skriva hur det gick på hoppträningen? :D

2011-06-10 @ 22:21:24
URL: http://linanfotar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0