Jag fattar inte än..

Jag fattar inte än att det är sommarlov, det känns inte så. Inte alls!

Just nu är det skitväder här hos oss, det är bara 13+, molnigt och regn.. det är nog därför det inte känns som sommarlov än :s Jaja.. det fina vädret kommer iaf tillbaka snart i slutet av veckan, enligt smhi.se :)

Idag ska jag inte göra något vettigt, har inga ideér på vad man kan göra, så jag gör helt enkelt ingenting. Jag ska iaf rida vid fem-tiden, på Saldie såklart. Men jag åker upp vid fyra, halvfem för att ta in henne tidigare så hon hinner torka eftersom hon antagligen är rätt blöt eftersom det har regnat :(
Hoppas det går bättre att rida än igår, jag blev sjukt stolt över henne iaf. Synd att ingen kunde ha fotat eller filmat, det skulle man faktiskt ha velat ha på film. Hon var ju bäst!

Nej, nu ska jag fortsätta på headern, så den kommer upp snart. Ser så fult ut utan. Ni får ha det bäst och fortsätta kommentera :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0