KATSHING!

Just nu har jag typ inte något intressant att skriva om längre? Jag kanske aldrig har haft det.. hehe :S

Men då kom jag på, ni kanske kan ge förslag på vad man kan skriva om som "lockar" läsare och som folk faktiskt vill läsa om. Nu är ju inte min blogg "världens största", men den är ändå en blogg som kan få lite mer läsare, och då kanske ni vill hjälpa mig lite?
Det är ju faktiskt NI som har fått mig att ha bloggen kvar, och ens startat den :)

Såå.. Kom med massvis med förslag! Inte ett enda förslag kan vara för dåligt, så skriv vad ni har på hjärtat ♥


Kommentarer
Postat av: Josefine

En fråga, är Saldie din häst? :)

Eller är du medryttare på henne? :)

2011-06-15 @ 10:14:05
URL: http://chandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0