Kvällsridtur i solsken

Kom precis hem från en härlig ridtur med AC och Erica i sommarsolen. Vi red ut i ungefär en timme genom skogen och galopperade mycket, så himla härligt! Mycket mygg var det också.. har skapligt många myggbett nu. Hehe..

Nu ska jag gå och duscha, sen äta något innan jag går och lägger mig. Är skapligt hungrig nu, och jag blir alltid det efter jag har ridit.

Imorgon blir det varmt (ca 26+) så jag kanske åker och rider, men då kan jag rida barbacka istället för då kan jag ha mjukisbyxor istället för ridbyxor.. alldeles för varmt med de nu!

Aja, goodnaaatt :)


Kommentarer
Postat av: Yasmine

TÄVLING!

Var med och tävla om en länkning i dagens låt, tipsa om en låt så är du med :D

2011-06-04 @ 13:48:00
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0