Lärt mig massa nytt!


Jag total HISSAR foto och redigeringsprogrammet Gimp 2.0! Man lär sig massa hela tiden, HÄR har jag lärt mig en hel del. Tjejen som driver bloggen som kallas "HOFH - En underlig och superfinurlig blogg" Grymt!


Sen kanske ni inte tycker om när jag byter header och bakgrund hela tiden, men nu håller jag på och testar massa nya saker i Gimp, så jag kan skriva när jag är helt klar. Så ni inte undrar om jag håller på att bli helt C R A Z Y :S
Jag kan helt enkelt inte bestämma mig, och jag måste alltid testa något nytt :)


Kommentarer
Postat av: Linnea

Nej jag delar på 3 hästar så det e typ också mina hästar för det e bara jag som e där jag e där tre gånger om dagen jag ska åka till stallet kl 2 igen :)

2011-06-25 @ 12:37:09
URL: http://jagdumittliveallt.blogg.se/
Postat av: Linda

Svar: Jag har faktiskt inte gjort så många, men visst kan jag visa lite bilder ^^

2011-06-25 @ 12:38:36
URL: http://splach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0