Me want money.

Gud vad jag är i behov av pengar just nu. Det är så mycket jag vill ha och jag faktiskt behöver. Om jag fick så mycket pengar som det behövdes till det jag vill och behöver ha så skulle jag vara nöjd, thats it.

Men då behövs det typ 10.000? och jag tror inte mamma och pappa vill bidra till det.. hehe.

Det jag behöver mest är kläder, och det jag mest vill ha en häst (kommer aldrig att hända förrän jag har råd med en egen), men på andra plats en kamera.. så jag får jobba häcken av mig i sommar och spara pengar och så. Då kommer jag ha en kamera i slutet på sommaren :D
Wiiihooo ^^

Då kommer det här bli en häst och foto-blogg :) För jag lovar att jag kommer ha en kamera i slutet på sommaren, jag lovar!

Nu måste jag städa vidare.. hejdå!


Kommentarer
Postat av: Matilda Holmström

SV; Tack för hjälpen! :)

2011-06-17 @ 13:06:11
URL: http://twolivesonepassion.se
Postat av: Cecilia

Vad ska du köpa för kamera om du ska köpa en xD

2011-06-17 @ 14:38:43
URL: http://davyeenponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0