Mot oändligheten, och vidare!

Idag har jag bara varit.. nu har jag typ ingen aning om vad jag ska göra i 8 veckor till? Några förslag förutom rida och allt inom "hästar".
Jag vill försöka träffa vänner jag bara har pratat med via internet, ska verkligen försöka va med dom jag kan IRL. Bara att säga till, så kanske vi kan träffas i sommar :)

Har haft skit ont i magen idag, hela dagen. Men nu känner jag mig bättre, och jag ska snart åka upp till stallet och rida. Ska kanske hoppa, om jag får låna en svanskappa av någon uppe i stallet, annars rider jag vanligt. För ponnyn har ingen manke, och då åker sadeln fram 3000mil. Hehe..

Nu ska jag gå ifrån datan, och försöka göra något vettigt.
Jag kan bjuda på dagens låt, älskar Nicki Minaj!




Kommentarer
Postat av: Lina

Vi måste vara, du jag Alva Becca och Agnes och Jenny om/ när dom kan ta sig hit, och josse oxå! :D

2011-06-16 @ 19:24:15
URL: http://linanfotar.blogg.se/
Postat av: Emma

Fin blogg du har :)

2011-06-16 @ 20:56:10
URL: http://armonios.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0