Nuså!

Nu kommer dom "efterlängtade" bilderna på mig och Saldie!
Jag vet att hon är fet, jag rider inte bra, men ni behöver inte påpeka det eftersom jag redan vet det, tack.


Fotograferna: Alva till vänster och Lina till höger. Vackra, ellerhur? :)








hoppläder<------------------------------------------------vs--------------------------------------------->dressyrläder

Måste bara skriva en sak så ni inte "kritiserar" en viss bild.
Den bilden hon har huvudet rätt upp i luften ser det ut som om jag försöker göra någonting med henne. Men hon gör så efter varje hinder ungefär, och då försöker jag bara dra ner huvudet som en reflex.
Sen de två "hopp-bilderna" här längst ner, jag har endast hoppat Saldie två gånger för tränare innan, inga mer gånger. Den här gången hoppade jag ensam. Men hon älskar det, och man känner att hon verkligen vill. Hon hoppar ju galant när hon väl hoppar!
Dom hoppbilder som visas så är det typ cavaletti-hinder, ni skulle ha sett hur hon hoppade när vi ställde upp 70cm, då fick hon sprutt!


Kommentarer
Postat av: Josefine

Du rider ju inte alls dåligt! tycker du är rider jättebra ja ^^

2011-06-26 @ 10:51:40
URL: http://chandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0