oh my gosh.

Vaknade precis och kom på att mamma kom in för ungefär 1 timme sedan och sa att jag skulle gå med Anton och Fanny till fritids så dom inte skulle gå själva.. men nu hade dom gått ändå. Det innebär att dom kommer säga ungefär såhär till mamma: "Mamma, Ebba vaknade aldrig och vi gick och väckte henne hela tiden och hon vaknade ändå inte, så vi var tvungna att gå själva"
I självaste laget så kom dom inte ens och sa till att vi skulle gå, inte ens mamma sa vilken tid vi skulle gå? Så det är inte mitt fel :P

Skit samma, nu ska jag iaf äta frukost och borsta tänderna o.s.v. Sen på eftermiddagen ska jag upp till stallet och rida! Hoppas det går bättre än vad det gick igår.. vi två var inte överrens till 100%, men det var mitt fel.

Hoppas ni får en bra dag, så hörs vi igen under dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0