Rida, rida och ännu mer rida.

Kajsa hjälpte mig igår när jag skulle rida, det gick faktiskt bra efter en stund. Men när hon skulle gå så fortsatte jag att rida litie och då gick det ännu bättre! Jag kunde ställa henne i hörnen, ökad trav och fin galopp. Tror jag iaf.. enligt mig gick det super bra! :D

Jag ska rida idag också, idag ska Lina med och fota så bered er på en bildbomb på dom finare bilder.. dom som blir konstiga och så slipper ni :)

Hoppas hon blir lika fin idag som igår. Fast, jag kan ju inte säga att jag är duktig på att rida, men jag kan inte heller säga att jag är dålig.

Själv tycker jag att det är bra med stränga lärare, då lär jag mig mer än vanligt. Jag kan ju bli ganska irriterad också, men det blir väl alla? Eller har jag fel? :)

Hade bra, nu ska jag städa färdigt, prata med Kajsa och byta om och fara till stallet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0