Rida!

Nu ska jag ta mig upp till stallet och rida, ska rida nu och senare ikväll. Har bestämt att dom veckorna jag har Saldie ska jag rida två pass om dagen 3-4 gånger i veckan och ett pass om dagen 3-4 gånger i veckan. Den där satans magen ska bort! Usch, får börja intervallträna en gång i veckan också. Ut och galoppera och klättra i skogen ska det också bli.

Har ni några tips på hur man får bort en tjock mage på en ponny snabbt och enkelt? Då får ni gärna slänga in en kommentar! Har redan fått ett bra tips från Amanda som jag ska börja med :)


Kommentarer
Postat av: Tess

sv: ska typ råna en bank så blir man rik hahah ;)



visst är han fin :D? min egna helt :)

2011-06-27 @ 12:01:10
URL: http://egnaponnysar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0