Sammanfattning av veckan och planering för veckan.

Sammanfattning av veckan:

Måndag:
Ledig dag, ingen skola alltså! Häärligt vare ja. Jag var i stan med Agnes och köpte ett Linne, coolt Linne! Vi hade kul förutom all tid som gick åt att vänta ;)

Tisdag: Jag var i skolan till klockan halv tre, då vi slutade. Dagen var chill, inget plugg eller så.. bara sitta och vänta på att sluta skoldagen. På tyskan pratade vi om Lemmeltåg.. fett coolt att se såna! Vet ni inte vad det är? Sök på google.se smartass.

Onsdag (idag): Jag har varit i skolan till klockan halv tre (idag igen) och vi hade det chill idag igen, vi städae ur skåpen och jag höll på att kasta en uppsats som skulle in idag.. smart där ebba (y)
Efter skolan drog Lina, Jag, Becca och Alva till badet och badade. Vi hade det bäst.. men jag gillar inte att jag inte kan hoppa från 3:an och 1:an eller från kanten utan att jag måste hålla för näsan, får kallsup var tredje sekund annars. Sluta mobbas! (x


Planering för veckan:

Torsdag: Klassens dag idag, vi ska bada och käka pizza.. så jeevla göött! Sen efter vet jag inte vad jag ska göra, bada kanske? Vi får se vad mina vackra vänner bjuder på (:

Fredag: SKOLAVSLUTNING! Såå Feeett med SOOOFT!! Efter avslutningen blire väl glass och jordgubbar!
Vi är förresten fria typ 2 månader framöver, sen börjar vi åttan.. inte så soft då heller.

Lördag: Ingen aning om vad jag ska göra, men jag ska rida och ta hand om Saldie, det vet jag! Hoppas det går bra, för hon är ju världens snällaste :D

Söndag: Samma här, rida och ta hand om Saldie. Annat vet jag inte, men jag får väl ta det som det kommer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0