Sommarväder!

Vaknade av solen i ögonen, sprang till datan och kollade vädret.. ska vara sol hela veckan, Häärligt! :D

Nu ska jag gå och äta frukost sen begär jag, pappa, Fanny, Anton och Tilde oss till Gräsö för att hälsa på pappas kompis Salomon och hans tjej Mia. Hon har måånga hästar och hennes barn har kommit till SM med hoppning tror jag :)
Sen ska vi eventuellt åka vidare till farfar och Ingrid (min låtsas-farmor) och hälsa på dom om dom är hemma, annars åker vi hem efter vi har hälsat på Salomon.

Hoppas ni får en bra dag, så hörs vi sen. Hejdå! :D

Jag kan bjuda på en bild jag fotade på Alva med hennes kamera, pappa tyckte att den var fin (a)



Kommentarer
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

sv; hejsan ! jag har haft en liten bloggpaus och ber om ursäkt för att jag inte svarat på kommentarer eler ngt.

Dagens gåta kommer upp 22.30 så kika in då och kolla om du hade rätt !:D



Förresten så är jag med i Nelly tävlingen och skulle blu super glad om du ville rösta på min känning

http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=ldWA06tE8XdyziCIHT5O24lGfaiUkVBJxXIwQ2yNNRBC1BJ8SDJJ , du får självklart en länkning som tack !

och om jag redan bett dig rösta förut eller om du inte gillar sånt här så ber jag hemskt mkt om ursäkt !

Kram <3

2011-06-29 @ 21:44:21
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0