Stenbrottet med hästarna?

Jag, Kajsa och AC kanske ska rida till stenbrottet och bada med hästarna senare om vädret tillåter. Annars blir det en vanligt ridtur :)
Då ska det bli kul, hoppas att Saldie inte hatar vatten och inte kan bada. Men hon står ju blixt stilla och är snäll som ett lamm om man duschar henne, så att bada borde inte vara nema problema!

Just nu är det lite halv-blåsigt och lite sol och mer moln. Men det skulle bli finare till kvällen stod det på SMHI.se, så vi får hoppas att dom har rätt och inte ljuger ;) Men molnen rör sig snabbt förbi, så det kommer nog att bli fint snart.

Ni får ha det bra! Mitt sommarlov har varit bäst hittills, men det kommer bli ännu bättre.. det vet jag! :D


Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

Mysig med bad! :D

2011-06-12 @ 15:38:23
URL: http://jossanamigo.blogg.se/
Postat av: Cecilia

SV: taaaack nu kan jag spara bilder i gimp:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

2011-06-13 @ 11:01:29
URL: http://davyeenponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0