Till Ebba!

Det här inlägget är riktat mot Ebba enligt headern, så här har du bilder och beskrivning! :)

Här har du några bilder som jag har valt ut, du kan ta vilka du vill;






Där har du några bilder, som sagt, bara att ta vilka du vill använda ;)


Lite förslag till headern, inte så bra. Men kanske får du en bild på hur du kan göra!

• Ett "måste" är att mitt bloggnamn (ebbablomqviist.blogg.se) ska stå med, och under eller nära det så ska det stå en text som lyder: Hästar och fotografi.

• Du kan sätta alla bilder brevid varandra (om du förstår), typ som du hade gjort till den andra Ebba som frågade om du kunde göra en header.

• Eller så kan du sätta bilderna som några bredvid varandra på sidan eller längst ner, och sen nån bild som är utklippt på sidan eller så. Gör vad du tycker ser bäst ut :)

• Nu har jag inga mer förslag, tycker du detta är helt konstiga förslag. Då kan du komma på lite hur du vill, vad du kanske tror ska passa till min bloggdesign jag har nu (utom headern) :)

LYCKA TILL! :D


Kommentarer
Postat av: Elli

Hej :) Nu har jag startat en liten hästbloppis ;p kika gärna in och komentera om du blir intresserad av något ;D

Kram

2011-06-19 @ 16:22:15
URL: http://omelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0