Dagen, just nu och morgondagen!

Dagen: Idag gick jag till skolan första gången på 3 dagar! :thumbup: (Jag var i skolan i måndags, magsjuk tisdag, onsdag, torsdag och så gick jag i skolan idag) Det gick väl bra, men det är alltid lika tråkigt!
Jag failade ett engelskaförhör som jag inte ens visste om, fast jag var ju sjuk så jag hade en anledning. Jag klarade mig igenom halva so-provet (hann inte hela) och så var jag inte med på badet eftersom jag precis har varit sjuk :P
En ganska lyckad dag, men skönt att träffa alla söta igen.. men ännu ett bråk.

Just nu: Jag tänkte cykla och kolla om det fortfarande är isbana på grusvägen till Eva-Karin, om det inte är det så innebär det att jag kan börja rida på tinkrisarna efter en dum vinter ! ♥
Jag tänkte ta en honungsmelon bit också, eftersom vi har det i kylskåpet och Ebba är fett sugen på en smaskig bit, så ni får ta och ursäkta mig för att jag ska äta honungsmelon! ;)
Nu är jag tillbaka och tänkte skriva lite om morgondagen :)

Morgondagen: Imorgon, eventuellt, så ska jag vara med bästaste Alva som jag inte har träffat på ja.. 100år!
Åh, det ska bli så kul att träffa henne, hon böt ju skola efter senaste sommarlovet och jag saknar henne så himla mycket! Hon är den man kan berätta allt för och veta att det stannar kvar där man berättar det. Hon är min barndomsvän och min bästavän. Jag älskar dig Alva, nu och föralltid! ♥

Ett ganska långt inlägg enligt mig, nu var jag faktiskt duktig! :D

Jag bjuder på en bild på mig och fina Alice från förra sommaren.



Kommentarer
Postat av: Beccaaa

svar: joo, på den där bilden! xd

Jaaaoo <3

2011-03-26 @ 09:13:59
URL: http://tyypbeccaa.blogg.se/
Postat av: kuddarnabus

åååååh gud va häärligt o bada juuu :D

2011-03-26 @ 10:55:56
URL: http://kuddarnabus.blogg.se/
Postat av: José :>

Åh härlig bild :D

2011-03-26 @ 16:07:02
URL: http://kjl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0