En bloggpaus för min del.

Nu har jag haft en liten "bloggpaus" och jag vet inte om jag kommer skriva så mycket här på ett tag.
Just nu är det så mycket i skolan och så, så jag hinner inte skriva och uppdatera så mycket.

Jag vet att jag inte har så många läsare, men ni få som läser min blogg får jätte gärna skriva en kommentar om VAD ni vill läsa om, så kanske jag kan ta mig och skriva om det :)

Nu ska jag gå och duscha, sen ska jag fixa allt till imorgon för då är det Frilufsdag och jag och Emma ska rida i Vendel, det kommer bli sjukt kul och vi har en liten plan.. kommer du ihåg.. ASSÅ DAAH? MHHMM ! lite stil, ellerhur.

Ha det bra och glöm inte kommentaren ni lovade! :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0