I hear you talking, but your words don't mean anything.

Nu har jag vaknat från en sömnlös natt. Jag har sovit i ungefär 3-4 timmar kanske, har aldrig sovit såhär dåligt.
Jag kan ju säga en sak, min mage bubblar hela tiden och jag har lust att bosätta mig på toaletten.

Bort från allt "toalett-snack" och åter till ett normalt inlägg.

Jag har suttit och kollat systemkameror på blocket nu, och jag har läst jätte mycket om den kameran jag har hittat. Det är en Nikon D60 VR. Det är jätte många jag känner som har den och säger att det är en bra kamera för den "amatör-aktiga-nybörjar-fotografen".

Dagens fråga: Vad tycker ni om kameran NIKON D60? Är den bra eller inte? :)


Kommentarer
Postat av: beccaaa :)

Fiffi har ju en sån och den är väll okej" ;D

2011-03-26 @ 10:40:28
URL: http://tyypbeccaa.blogg,se
Postat av: Magda-Matilda

sv; Åh tack så jätte mycket det värmer!

Jag kan lägga upp en video senare idag och visa hur man gör! :)

2011-03-26 @ 11:02:25
URL: http://nikoniist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0