aaahhww! :'D

167 sidvisningar och 21 unika besökare! :D

.. o jag har bara använt max 10 sidvisningar idag ^^
NI ÄR BÄST!



Nu är jag typ klar med designen, ska bara ändra header. Blev en tillfällig :) Bara så att alla vet, designen är från Teschos hemsida. Det är en gratisdesign och jag har inte gjort den själv :P

Nu har jag precis käkat glass.. "hallon-och-apelsin-med-choklad-glass" .. det var göött! Jag har förresten matte-prov imorgon och jag tror att jag har pluggat för lite.. hehe. Aja, det får gå som det går :)

Ska åka och rida nån gång i veckan, då ni, då ska jag fixa bilder. Nya fräscha vår/sommarbilder på mig och Sally, vad vill ni ha för bilder?

• Bilder i skogen, barbacka (porträtt)
• Bilder på ängen, barbacka eller med sadel.
• Bilder när vi "skuttar" över mini-hinder.
• Busbilder (kommer vare sig ni vill eller inte ;))

Kooommenteera!



Kommentarer
Postat av: Carolina

Vad menar du med att du bara använt max 10 visningar och det? :)

2011-05-23 @ 15:19:31
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0