Äntligen!

Guten Morgen.

Vaknade precis och nu ska jag gå på toa snart.. äta frukost och göra mig iordning för skoldag nummer två av veckan. Idag slutar vi halv tre, vilket vi gör alla dagar förutom på måndagar, då vi slutar tio över ett :)

Jag gjorde förresten matte-provet igår, de gick bra. Men två uppgifter ville inte säga svaret så dom hann/gjorde jag inte. Men jag kommer klara det ändå, eftersom det gick så bra förövrigt.

Igår så följde jag även med Kajsa till stallet för hon skulle rida Dumle. Jag fick även rida också, provrida på en ponny som heter Dimmans Esmiralda (Saldie) som är en C-Ponny jag kanske ska få börja rida. Nu kommer jag inte ihåg vad hos sa, men jag har ett svagt minne att hon sa "Varannan vecka tre dagar ungefär, och varannan vecka hela veckan då min dotter bor hos sin pappa och kommer inte kunna komma hit"
Så nu har jag en liten ponny att sköta om, kan bjussa på en bild. Men det är Tessans bild (hon som äger hästen, "dottern") så ni vet :D


Dimmans Esmiralda, även kallad Saldie :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0