Are e gött!

Kommer aldrig på en lämplig rubrik, så jag ska nog börja med små texter ur fina sånger m.m. Så får vi se vad ni tycker om "mina citat". Dagens citat är från gårdagens uppträdande på Örbyhusdagen av Ulrik Munther, han sa "Are e gött" hela tiden.. söt!

Imorgon är det skola igen. Går bara måndag, tisdag och onsdag för att det är studiedagar torsdag och fredag. På onsdag ska jag göra det underbaraochefterlängtade tyska-provet, men ebba, det är bara att ge gärnet för att det är ju det sista provet på länge! Så himla skönt att det är typ bara 7 skoldagar och 13 riktiga dagar kvar tills det är sommarlov. Mitt lov kommer bli det bästa som någonsin har varit, hela mitt lov är typ planerat redan nu! :D

Imorgon är det ju skola som jag berättade nyss. Efter skolan ska jag plugga först till tyska-provet, sen ska jag förmodligen åka upp till Saldie och rida. Fina Ponny! ♥
Jag får väl tacka Tessan som låter mig rida på Saldie, utan henne hade jag aldrig haft någon ponny och rida på. Så tack så mycket Tessan :D

Länk till hennes blogg finns HÄR :)


Kommentarer
Postat av: Carolina

are e gött? xd

2011-05-29 @ 20:54:09
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0