Asrulig dag på stan!

Idag har jag varit på stan, med Becca och Lina. ASKUL! Jag handlade en svart "tunnstickad" tröja från Gina Tricot, en "midjekjol" (lite högre än andra vanliga kjolar) från New Yorker och ett linne från H&M. Linnet är svårt att förklara hur det såg ut.. men lite av den coolare varianten, typ HipHop.

Vi hade det asruligt, tågresan hem var ju för bäst! Men Lina och Becca tyckte att en klänning såg ut som ett förkläde? :S konstiga typer dedär..

Nu har jag as-ont i fötterna och i knäna, får ganska ont i dom om jag belastar eller går mycket.. haha!

the days queston *trumvirvel* ... Vad har ni hittat på idag då? :)


Kommentarer
Postat av: Tilda [fotobloggare]

sv: haha tack <3 Jodå, maila mig om allt hur den ska se ut och lite till. Så ska vi kirra det haha ;)

2011-05-20 @ 21:30:00
URL: http://punkapan.blogg.se/
Postat av: Tilda [fotobloggare]

Jag skrev faktiskt den...

2011-05-20 @ 21:52:44
URL: http://punkapan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0