.. åt pipsvängen med unikum :o

Usch.. satt nyss och gjorde klart allt tills utv. samtalet imorgon på Unikum. Hatar Unikum, varför ska det vara bra för? Förr så hade vi papper och det var bättre innan ^unikum^ kom.. :@

Underdunderbarfantastiskt! Äntligen har jag ett eget rum (fråga inte varför, vi är 10 i familjen fast nu har 2 flyttat hemifrån)
Så härligt! Nu ska jag bara köpa tavellist, en tavla, en spegel och massa småsaker som man måste ha ;)

Jag, Becca och Emma ska KANSKE bygga hinder i sommar. Fett härligt att ha något som man kan hoppa över, istället för massa bommar, det går inte att träna så mycket hopptekning med bommar :P Visst, det är bra så man tränar benen och så, men jag vill hoppa och träna lite :D
Om det går som jag vill så ska hindrena vara super fräscha och fina :D

Hare gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0