Dålig updatering.. fullt upp ju!

Nu har jag updaterat ganska dåligt.. men har ju haft ganska fullt upp. Tre prov i veckan, två veckan som kommer och två till veckan därpå. Igår till idag så sov jag med b-rudarna hos Lina.. ASNAJS! :D
Från idag till imorgon ska jag tälta hos Becca med Agnes, My och Elin. Ska bli askul, men hon bor i skogen och jag kommer seriöst SKITA PÅ MIG om det kommer något djur.. haha! xd

Igår så fotade jag, Lina, Becca och Alva. Vi fick till en drös med fina bilder och jag ska berätta en sak för er... JAG ÄR VERKLIGEN, VERKLIGEN KÄR I ALVAS KAMERA! :D :D :D :D :D :D Den fotar asbra och jag kan visa några favoritbilder som blev fotade igår :)








.. och så kan vi avsluta med favoritbilden på moi! :D



Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Livet som ryttare i storstan

Hej! Jag har nu en tävling på bloggen där du kan vinna ett snyggt Schockemöhle-schabrak i valfri färg och modell! Det enda du behöver göra är att kommentera inlägget genom att svara på frågan så är du med i lottningen!



Klicka här för att komma direkt till tävlingsinlägget:

http://stockholmsjenna.blogg.se/2011/may/vinn-ett-schockemohle-schabrak.html

2011-05-12 @ 23:09:30
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Alva

Och det är fotografen också!;)

haha

2011-05-14 @ 14:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0