Långtråkigt..

Nu har jag haft sjukt ont i magen i hela två dagar.. så himla jobbigt när det kniper som värst, då önskar jag att man kunde sluta ögonen och bara försvinna. Det är hemskt! Det är så fint väder ute, vill ju åka till stallet. Men mamma säger att jag inte får det för att jag stannade hemma från skolan, men då har man lust att säga "jag kanske känner mig bättre nu!?". Men om jag skulle göra det så skulle hon bli arg.. hehe :P

Aja, imorgon blir det skola. Booring, men snart är det sommar så jag får väl stå ut dom sista veckorna. Förresten, om man räknar ihop alla dagar vi går i skolan fram tills sommarlovet så är det typ bara 13 dagar kvar, häärligt! :D

Snart fyller jag år.. bara 51 dagar kvar, shiieet! Jag önskar mig iaf en ridtermin på Gimo Ridklubb (om jag inte har fixat en bättre häst o rida på :P), en systemkamera, Nikon vs. Canon eller pengar.. massor av pengar :D

Ni kanske har några bra tips på kameror eller asbra fototips ni vill dela med er? Släng en kommentar eller skicka till [email protected] :)


Kommentarer
Postat av: filippa

Sv; Jo, det skulle jag kunna fixa. Vi får se. Håll utkik! :D

2011-05-18 @ 15:04:42
URL: http://filippao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0