Lyckat.. eller inte.

Vad tycker ni om den "nya designen"? Jag tycker väl att headern vart.. helt okej kan jag säga. Men jag måste lära mig mer i det där programmet, lite svårt ännu. Men jag lär mig genom att checka in denna blogg på hennes kategori Gimpskolan, värt en titt om ni har redigeringsprogrammet Gimp 2 :)

Idag ska jag nog åka och rida och sen ikväll blir det att plugga till matteprov.. buuriing! Men jag har det imorgon, ett till matteprov på torsdag, ett engelskaprov på fredag och sen har jag nog ett tyskaprov veckan efter någon dag.. men det orkar jag inte tänka på just nu :P

No-provet gick AZUM! Hade bra resultat, plugghäst eller vadå? Haha! :D

Pusshej.


Kommentarer
Postat av: Albin

Sv: du skrev så jävla kort:D

2011-05-22 @ 12:01:46
URL: http://nallou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0