Nanana..

Ingen ridning idag, fick inte tag på Kajsa. Så jag åkte dit, mockade, försökte fixa mat (men fattar fortfarande inte foderstaten, så Pernilla får göra det istället) och så borstade jag henne. Myspys :D

Imorgon ska Kajsa rida Boggie, så då rider jag nog istället. Får inte rida ut ensam (ifall det händer något, jag vill inte ens rida ensam) och kan jag inte rida henne än, på rätt sätt, så jag vill och får inte rida i ridhuset eller paddocken själv :P Bättre om hon är där.

Nu ska jag väl försöka få i mig något innan jag sussar, imorgon är det sista skoldagen för veckan.. wiihoo! Förresten, så ska jag plugga på sommarlovet till ett tyska-prov (omprov) i åttan. Hon sa att jag inte fick göra det nu i sjuan, och om jag gjorde det med typ minst VG i resultat så får jag typ VG/MVG i betyg :D Klart gör jag det då, lätt! Det är ju bara att plugga då och då dom två sista veckorna, då blire bra :)

Nu ska jag gå iväg och äta något, hejdå :)


Glöm inte att rösta på nummer 4 i tävlingen :D
KLICKA HÄR FÖR ATT RÖSTA PÅ MIG!


Kommentarer
Postat av: WhiteFlowers

Fin Blogg :)



Kolla gärna våran blogg - länkad - och Carros bildblogg

http://PicsByCaroline.blogg.se



Peace Y

2011-05-31 @ 21:19:44
URL: http://whiteflowers.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej kan du kanske fixa en liten blogg designe till mig?:)



kram

2011-06-01 @ 13:23:51
URL: http://elinskramar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0