Officielt helt klar!

Nu är jag officielt HELT KLAR! Såå.. Vad tycker ni? Vart det bra eller dåligt?
Jag kanske kommer på lite små saker, men det märker man nästan inte. Typ som ändra text-färg och lite sånt.

Just nu sitter jag ensam hemma vid datan, jag har ju precis gjort färdigt designen och jag fick lite hjälp med ett problem från Janna, tack så mycket! Sen så går det nån film på tvn, American Pie typ :question: Haha, massa dvärgar som spelar Football (x

Imorgon ska jag kanske sova hos Emma, vi ska väl chilla o kolla på film. Vi får inte glömma att ha det kul också, haha ;)

Nu har jag nog inget mera på hjärtat förutom sånt jag inte ska dela med mig.. private stuff, you know.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0