Om sanningen ska fram.

Igår red jag ju Saldie, det gick super! Kajsa och jag red ut på Saldie och Dumle, vi red först till en äng där det fanns lite diken för vi skulle träna på att hoppa dike. Men iaf, i början var hon duktig, men jag var dålig. Sen blev det bättre och vi flög fram.. Men när vi skulle galoppera och hoppa så blev hon lite het, men det gick bra ändå :)

Lille ponny, du är duktig du! :D

Ska rida henne idag också, hoppas jag iaf. För om Kajsa inte kan/orkar följa med har jag ingen att rida för/med så då blire ingen ridning, bara pyssel :P

Nu ska jag byta om till mjukisar och annat linne och gå ut med hunden till ån, så får hon bada lite.

Kan slänga upp en bild på vackraste hunden i världen.. ♥ (bilden är redigerad av en tjej, inte mig)




Kommentarer
Postat av: tess

Okej, men det kan vara lite lagom med att vara skötare. Jag rider inte så mycket längre, det är klart att det händer, men det är mer min mammas & lillasysters hobby.

Vi har två travare, ett halvblod och ett kallblod. Dem är supersöta! Tror att det finnd lite bilder utav dem på min blogg om du är nyfiken :P

Kram

2011-05-31 @ 17:23:14
URL: http://jaklakrokus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0