Örbyhusdagen 2011!

Nu är örbyhusdagen 2011 avklarad, bästa året.. typ, eller jo! HELT KLART :D

Gick med bästa Johanna och sen kom Agnes och va med oss, vi strosade runt lite och bara väntade på att Ulrik skulle komma.. och han gick förbi oss.. TWICE!
Vi kollade först när han soundcheckade en stund, sen åkte vi "virvelvinden".. gaah vad kul de va! När vi hade gjort det ett tiotal gånger blev klockan äntligen ett och vi fick se han uppträda. Han va så JÄVLA snygg!!! Jävligt gullig också när han sa "are e gött" hela tiden.. söööt!

Övervägde när vi skulle få autografer om jag skulle låta han skriva på armen eller på en lapp, om han skulle skriva på armen så skulle han röra en (vilket man kan skryta om) men om han skulle skriva på en lapp fanns autografen förevigt. Jag tog lappen, bättre så :)

När dagen var slut så satt jag mig i mammas bil och somnade i framsätet, vilket gjorde att jag framställde mig som en jävla sjusovare. Johanna kom och knackade på bilfönstret och sa "Ebba, vad gör du?" och då sa jag "JAG SOVER FAKTISKT!?" Hahah, jag tror att jag inte hade vaknat riktigt då.. haha!

Sen slutades dagen med en bekräftelse på att jag nu är medryttare på Saldie :D
Kommer ha henne hela veckan nästa vecka, och veckan efter tisdag och onsdag. Så kommer det vara ett tag så får vi se hur det blir :)

Kunde dagen ha blivit bättre? NOT!

En bild Jag, Lina eller Becca fotade idag. Bilden lånad från Linas bilddagbok.



Kommentarer
Postat av: Tilda [fotobloggare]

sv: Tack så mycket!

2011-05-28 @ 23:32:35
URL: http://punkapan.blogg.se/
Postat av: C - photos

Hejsan !

Som du kanske minns har du anmält dig till min fototävling under temat grönt.

Finalisterna har nu kommit upp och jag ber om ursäkt om du inte var en av de, det var supersvårt att välja för det fanns så många otroligt fina bidrag..du kan ju rösta iallafall :)

& för dig som blev en lycklig finalist, grattis !

Nu kan du börja samla in röster genom att kanske skriva det i bloggen, klicka runt på olika bloggar eller kanske på facebook.. ja, vad du vill :)

Lycka till !

2011-05-29 @ 12:53:42
URL: http://standingcarla.blogg.se/
Postat av: Paulina

hej :) besök min blogg! <3 ;) Jag hoppas att du gillar den ;D

2011-05-29 @ 15:25:05
URL: http://paulliiinn.blogg.se/
Postat av: JENNIFERFOTON

fint foto!

2011-05-29 @ 15:35:54
URL: http://jenniferfoton.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag Lina fotade den bilden :D

2011-05-29 @ 18:27:37
Postat av: Alva

eller kunde jag ha fotat den ;) hiih

2011-06-01 @ 17:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0