skolan *host* nästa

Igår tänkte jag åka till skolan idag.. men jag vet inte om jag orkar. Nu har jag inte ont i magen längre, men jag har sjukt ont i huvudet! Vi har engelska-prov imorgon (tror jag) och jag har ingen aning vad vi ska plugga på!? PAAANIIIK!!!

vi får se .. jag stannar nog hemma :/

Haha, måste bara berätta! Igår satt jag och spelade på Fannys (min lillasyster) mobil.. och jag får ju alltid för mig massa konstiga saker.. så jag gick inte på hennes kontakter och såg att hon hade "Mellonys" nummer.. haha! Då frågade jag henne om det verkligen var det? För man kan ju aldrig vara bombsäker, lixom hur många kända lämnar ut sitt nummer? Så jag var ju tvungen att messa och "kolla" om de var han.

Tydligen, enligt han så var det Mellony.. men men, man kan aldrig vara säker (x

Förresten, JAG STANNADE HEMMA :D


Kommentarer
Postat av: filippa

Sv;Tack! :D

2011-05-19 @ 07:22:34
URL: http://filippao.blogg.se/
Postat av: Tova! :D

Tänkte ge dig ett tips och det är att lägga upp fler hästbilder! :D Och bilder överhuvudtaget... Kommer bli såååå mycket roligare att läsa da ! ;D

2011-05-22 @ 18:01:51
URL: http://ponniitjejer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0