Svar på tal




SVAR: Det jag menade var att när jag t.ex. sitter och fixar min blogg med massa koder, header, bakgrund o.s.v. då när jag vill se hur det ser ut så öppnar jag upp min blogg tills det blir rätt. Om det blev konstigt så gör jag om samma sak om och om igen tills det blir rätt. Så varje gång jag "öppnar upp" min blogg för att se hur det ser ut räknas det som en sidvisning, så om jag fixar min blogg i "heldesign" kan bara jag ha gjort så att det blir minst 50-60 sidvisningar under dagen. Så när jag gör det så har lixom inte ni besökt min blogg så mycket, utan det är jag som har "gjort sidvisningarna" :)

Hoppas du fick svar och förstod vad jag menade. Det var rätt krångligt att förklara ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0