Wake up, its morning.

God Morgon!

Lika trött idag som igår, måste lägga mig tidigare. Annars kommer jag vakna klockan 8.. haha!
Idag ska jag gå i skolan som vanligt, sen efter vet jag inte vad jag ska göra, kanske rida? Vem vet ;)

Känns hemskt att jag nästan kommer att sluta rida hos Evis, för har ju varit där i över ett år nu och har många minnen på hjärtat. Även fast jag kommer få rida Saldie ganska mycket då, så kommer det bli ganska lite tid över till Sally. Men de är chill, sommarlov är det ju och då kan allt hända! ;)

Nu måste jag kila och äta frukost. Puss och hej! :D

(Bara för att inlägget inte ska bli så tråkigt, bjussar jag på en gammal bild på Agetti från i vintras. Saknad är hon ju iallafall..)


Kommentarer
Postat av: Filippa

har startat en tävling om vem som blir veckan blogg!

va gärna med du också , bara o kommentera :)

2011-05-25 @ 17:44:25
URL: http://xfilippas.blogg.se/
Postat av: Hanna Skattberg

Dagens blogg vinnare är upp på bloggen nu, kolla in och se om de blev du annars finns de nya chanser(;

2011-05-25 @ 20:21:28
URL: http://hhannaskattberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0