Wanna be forever young.

Svårt att komma på en bra rubrik, så det fick bli en konstig och tråkig rubrik istället.

Just nu sitter jag ju såklart och skriver detta inlägg, jag kollar på Desperate Housewifes och chattar med Emma. Jag messar även med en kille som ringde mig häromdagen, och han påstår att jag hade ringt honom? Konstig kille, och han sa att mitt mobilnummer hade ringt honom och han ringe upp på vårat hemnummer.. konstigt.
Jag sökte på hans mobilnummer, då kom en kille som heter Pierre Ågren upp. Vet vem han är och vet var han bor, men det är inte han som jag messar med iaf, haha. Han påstår att han heter Ludvig.

Pappa försökte pruta med mig, jag skulle köpa en Macbook åt honom så skulle jag köpa hans dator för 17 000!? ALDRIG! Då blir jag typ av med 25 000kr om jag skulle göra det :P

Hoppas jag snart kan rida på Saldie igen, rolig häst det där. Men rätt tjock.. söt ponny! :D
Becca din korv, du har ingen sommarhäst så vi kommer kanske inte kunna rida ut tillsammans. Du och jag på Saldie och Alice? ;) Det blir väl lugna ballader..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0