1 april!

Idag är det 1 april, som alla nog redan vet. Känner ni någon som fyller år idag? Jag känner en tjej ;)

Idag händer det väl inte så mycket, förkyld som tusan, men jag överlever. Ska försöka städa lite för att "överraska" mamma lite, hon jobbar nu så när hon kommer hem så är det en nystädad lägenhet! Jag har ju kvar lite i badrummet också.. glömde det.

Sen ska jag försöka blir klar med två tjejers designer, Wilmas och Jennys (som sagt, har inte fixat klart Jennys design). När Wilma har lagt ut bilden jag ville ha i större format, så ska jag börja med hennes design. Vet redan hur den ska se ut! Jennys blir svårare, för hon ville ha som en viss design, och bilden hon ville ha med passade inte riktigt att ha med, för hennes huvud är kapat = inte bra.
Men jag ska se vad jag kan fixa. Hoppas bara att dom blir nöjda!

Nej, nu ska jag försöka (betona försöka) gå ifrån datan och städa lite. Göra mammsen glad! Hejdå :)

/Ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0