Är så underbart glad!

Ååh, ni förstår inte hur glad jag blir när jag loggar in på bloggen och kollar statistiken, och det ser ut såhär:



Fortsätt såhär så kommer det upp en överraskning inom snar framtid! :D
123 sidvisningar och 30 nya kommentarer är mycket för mig, så det här är helt underbart!


Idag blir det en rätt chill dag i skolan. Matte, No, Idrott och So och Engelska. Det enda som är minus idag att onsdagar känns så långa och jag ska göra ett Teknikprov.
Nej, nu ska jag gå. Ha det bra! HEJ!



Kommentarer
Postat av: Emelie- Modell och kläddesigner med tre egna företag

Tack <3



Har du nån favorit bland guldklänningarna i mitt senaste inlägg?



Kram

2012-04-18 @ 14:32:31
URL: http://eraey.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0