Bad for you

Har bloggad så himla dåligt idag, men jag vet ju inte vad jag ska skriva om. Har ni några förslag? Jag har inga iaf.

Imorgon någon gång under dagen (tidsinställt) kommer svaren till frågorna ni ställde till mig i frågestunden, den här gången var ni riktigt flitiga på att kommentera och fråga! :)

Har ganska fullt upp i skolan just nu, så det blir nog halvdålig bloggnig några veckor framöver, ca två-tre veckor innan sommarlovet börjar. Då har jag inga prov längre, och alla betyg är satta.

Ska skriva klart min idrottsuppsats nu, sen börja med teknikuppsatsen, mindre kul. Efter det ska jag måla klart min bilduppgift och börja plugga på teknikprovet (flyttade fram det till nu på måndag) :)

Ha en fortsatt bra dag, så hörs vi imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0